Pfaff

Pfaff 1 1

18 thoughts on “Pfaff

  1. Hallo Jos, ben onder de indruk van je vele mooie foto’s. Ik ga je volgen.
    Trouwens je website ziet er ook prachtig uit! Ik zet ook nog even een linkje naar
    je website op mijn site.
    Groetjes Gerda

    Like

    • Da g Gerda,
      Leuk dat je even langs bent gekomen, digitaal dan wel. Van harte welkom en leuk dat je mij gaat volgen. Complimenten voor je mooie foto’s, ik hoop er nog veel te mogen zien. Succes!! 🙂

      Like

    • Dank je wel Peter, ben momenteel de ‘primewereld’ aan het ontdekken dus veel aan het stoeien met een 50mm 1.8 lensje. Een heel andere manier van werken wat je veel meer dwingt tot nadenken. D’r gaat weer een heel nieuwe uitdaging ontstaan. Erg leuk 🙂

      Like

  2. De roestige kleur komt mooi over Jos. Ik heb nog een oude Duitse trapmachine in de garage staan, maar die is zwart, dus niet zo fotogeniek als deze.

    Like

Plaats een reactie