Omaha Beach Memorial III

Begraafplaats Omaha Beach 20140730-6-3-BorderMaker

3 thoughts on “Omaha Beach Memorial III

  1. Bij deze foto laat je iets meer zien van het monument. Hierbij krijg ik een beetje het ‘belevingsgevoel’ bijvoorbeeld door de gehesen vlaggen. Een foto die me nieuwsgierig maakt naar hetgeen erachter te zien is. Het enige wat echt mooi contrasteert in deze z/w is het beeld en hekwerk. Pilaren en lucht gaan bijna in elkaar op wat ik jammer vindt maar waar jij waarschijnlijk niets aan kan doen. Zelf zou ik kiezen om de pilaren goed verticaal te zetten met perspectiefcorrectiegereedschap maar dat is enkel mijn persoonlijke smaak.

    Like

    • Henk, ik begrijp wat je bedoeld en ben al even bezig om e.e.a. te corrigeren/wijzigen. Resultaat laat nog even op zich wachten, ik krijg het nog niet helemaal zo ik het hebben wil. Dank je hartelijk voor de adviezen!! 🙂 🙂

      Like

Geef een reactie

