Overheated

Overheated

 

Nikon D7100, 1/1000, f4, ISO 100, Sigma 70-200mm, 82 mm.

11 thoughts on “Overheated

  1. Ik voel een beetje met de kaars mee Jos ๐Ÿ™‚

    Het onderwerp is mooi en de achtergrond is rustig. Ruis/korrel die ik bij kleur als storend ervaar zijn in z/w vaak van meerwaarde. soms voeg ik softwarematig wat korrel toe. zelf zou ik voor een iets minder prominente beeldvulling kiezen en je onderwerp wat meer ruimte geven in de foto maar dat is mijn persoonlijke smaak. als jij er tevreden mee bent ben ik ’t ook ๐Ÿ™‚

    Like

    • “t Is een beetje zo ik mij momenteel voel met deze temperatuur (niet snel tevreden hรจ :0 ). Ruis is m.i. inderdaad zeker niet storend maar van meerwaarde. Moest even wat storende elementen verwijderen, vandaar een wat krappe kadering.

      Liked by 1 persoon

Geef een reactie

